Min sötnos.

Har tittat på sonen så mycket den senaste veckan att det gör ont i hjärtat. Han pratar, skrattar, snurrar, gnölar, sover och är alldeles underbar. Vi har varit på besök hemma hos mina föräldrar. Mycket av tiden spenderade jag ute hos min farmor och farfar. De börjar bli lite krokiga nu och jag vet att de lever för de dagar som barnbarnsbarnen kommer på besök. Lille E skrattade så att han kiknade när farfar satte igång med spökandet, jag fick sitta i lugn och ro och äta farmors mat så länge =) winwin =)

Han börjar jobba på att sitta nu med men det går trögt precis som med maten som också går lååångsamt. Jag har inte riktigt tålamod till det känner jag just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0