Positiva tankar

I dag är vi på resande fot, vi ska på dop i Lomma. Det ska bli kul inte bara för dopet utan även för att vi får chans att träffa två andra par :-) 
 
Denna veckan har varit positiv. Den började med att vi ammade utan amningsnapp och detta har vi fortsatt med hela veckan och det går hur bra som hellst. E har även sovit två hela nätter (amning kvinnan läggning klockan nio tio, mitt i natten vid tretiden och sen halv sju sju på morgonen) i spjälsängen. Hans far och jag vet inte riktigt vad vi ska göra med den extra metern som har dykt upp mellan oss i sängen. Maken var även underbar i onsdags och såg till att jag fick egentid. Så jag passade på att klippa mig, köpa doppresent och fixa mina glasögon. I torsdags så hade E och jag ett tillfälle att utöva lite mammaterapi och vi var på Ikano och köpte två bodysar, märkpenna och jeans till mig :-)
Garaget fick äntligen all el indragen och nu är lampor och portar installerade. Jag var även hos kuratorn i onsdags och det kändes bra att få någon utomstående att tala med.  
 
Så nu håller jag tummarna att det inte kommer tillbaka och biter en i asen :-) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0