Bebis

Min bror har döpt min son till Lyxbebisen. Innan har jag väl tyckt att han är ganska lyxig men at vi har haft våra nedgångar också. Men efter denna natten så måste jag nog också utnämna honom till Lyxbebis. Han sov först från åtta till halv sex med två små gnyningar efter nappen - inget konstigt med det det har han gjort den senaste veckan. Men sen var jag lite trött när han hade ätit så jag la honom i hans säng och la mig att vila i min. Han låg och pratade och lekte med sina fötter. Jag somnade... sen vaknade jag och klockan var halv nio. Sonen såg mycket nöjd ut, låg fortfarande och lekte med sina fötter, en nallebjörn och nappen. Två nappar var gömda av Napphoudini under hans rumpa =)
LYXBEBIS!!! (jag har ingen aning om han sov något under tiden)



Kommentarer
Lolitha

Njut! :) För sedan börjar de ta sig framåt och bakåt och runt överallt och då kan man inte somna ifrån dem!

Svar: Jag som trodde det var det man hade spjälsängar och lekhagar till =P
Elin Moberg

2013-06-04 @ 14:39:16
Lolitha

Jodå :) Det har man... Men sedan lär de sig klättra ur de också!

2013-06-06 @ 08:43:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0