1 år

I dag är det ett år sen D föll på knä och friade. Detta firar vi med att ha en hel helg där vi bara ska mysa och ha det bra. Så i dag har jag jobbat mycket med litteraturen till min uppsats för att kunna känna mig ledig i helgen och så ska jag nu börja göra i ordning lite i lägenheten så att det är en lugn helg där vi inte behöver städa =)
Min underbara tärna hjälper mig att titta på nagellack eftersom jag nu två gånger har fått tag i ett nagellack som inte passar, kan kännas som en liten sak men just nu så gör de små sakerna att alla de stora går lättare =)
I morgon ska D få se vigselringen och den ska nog beställas då med =) Här är en bild för er som inte har varit och snokat på bröllopstorget =)
Fadenfattning
Denna är liknande, samma fattning. Vi ska nog göra en ring till D med så det syns att han är gift =)
Funderar även på vilka låtar som skall spelas på vigseln och så funderar jag på vad man har i spellistan på kvällen. Det ska ju gå att dansa till. Orka inte med det just nu så det får vänta ett tag.
Mycket bröllop nu när det bara är två månader och tre dagar kvar =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0