Planer

Som en del kanske vet så planerar jag ett bröllop till i sommar. I helgen har det blivit en hel del gjort, vi har smakat på efterrätten, kollat bordsdekorationer, bokat hår, träff med guldsmed och konditorn, Så snart känns det som om jag har koll. Kom även på i går att det kan ha varit stressen över bröllopet (inbjudningarna) som gjorde att jag fick magsår =/ kanske inte det som var planen men nu måste jag vara lite försiktig i alla fall =)
I helgen åker vi till Stockholm för D vill gå på trädgårdsmässa och jag sa kolla brudkrona och skor =)


Kommentarer
Linda

Oj vad mycket ni gjort. Men du får ta det lungt vännen. ha det riktigt bra i sthlm.

2010-04-07 @ 20:08:42
Lolitha

Du får hojta till om du/ni behöver hjälp med något som gäller bröllopet!

2010-04-07 @ 20:21:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0