Funderingar

Funderingar över en uppsats är nog inte så ovanliga, men i mitt fall så har de nu pågått i ca 2,5 år. Nu undrar jag om jag kan knyta ihop säcken, kan jag få ihop en dåligt underbyggd undersökning. Jag tror jag j dag lyckades dra en parallell mellan Vygotskij vår käre sociokulturelle fader och Gardners olika inlärningsstilar, men hur långa paralleller får man egentligen dra? Måste lämna tillbaka Vygotskij till biblioteket i morgon och funderar på hur jag ska göra för att få tillbaka den innan jag ska lägga fram, som dyslektiker tar det tid att läsa och jag behöver mer tid, men nu är den reserverad av två andra personer så jag får väl snällt vänta de veckor detta tar. Ska skriva lite på resultatet så länge och låna om en massa andra böcker. Jag önskar att jag var en fena på snabbläsning, men det gäller tydligen bara romaner och deckare =/



Kommentarer
Marie

Heja dig!

2010-02-23 @ 17:01:08
Linda

O gamle käre Vygotskij - honom han hade jag nästan glömt....

2010-02-24 @ 20:46:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0