igen???

Varför snöar det igen. Inte så att jag inte gillar allt det där vita men jag undrar lite varför min barndoms vinter har kommit tillbaka? Har jag inte redan pulsat genom denna snöhögen, eller den? Vitt på träden igen, det är fint i o för sig.

Har inte sovit bra i natt för min rygg har gjort ont, den gör fortfarande ont så jag har tagit tabletter och låg och vilade. Enligt sjukgymnasten skall jag egentligen inte ligga ner så mycket utan upp och röra på mig. Mitt enda problem då är att jag ska skriva uppsats eller en och annan examination den närmsta veckan drygt. Hur kan jag läsa och skriva på dator utan att sitta ner? Gillar inte att gå runt i cirklar och läsa, stor risk att man träffar en vägg eller dörr eller varför inte en tröskel.

Jag återkommer i morgon med rapport om hur stor min stortå blir av upprepade klubbningar mot tröskel =)
Såg mitt drömkök i helgen föresten. Kolla in detta huset på hemnet. Stort, fint inte så många överskåp och en massa plats =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0