Läcker mat och musik

Har gjort ugnsfalukorv nu. Det ska bli sååå gott att få äta något nu, är hungrig som en varg. Har varit hos E och E i dag och läst lite c-uppsatser och skrattat en del åt dem. Mitt självförtroende är bättre efter att ha läst dessa som tydligen blev godkända. Nu vet jag ju att jag säkert också är kass men det känns lite bättre i alla fall. Har även installerat Office på den lilla datorn så att jag kan skriva på den med och på så sätt kanske spara ryggen om jag kan stå upp och jobba ibland. Har definitivt stått upp för mycket denna veckan. Ska nu ta en diklofenak-kur och se om inte musklerna sluta vara spastiska =)

Nu ska jag äta min fantastiska middag, titta på tv och vänta på att D kommer hem. Jättebra låt är även Emilia – You're My World




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0