Söndag morgon

Har suttit i en  vecka nu och försökt göra något bra av min uppsats. Det går inte så bra som jag vill. Inte för att uppsatsen inte görs utan för att forskning om ämnet skall vara så flyktig. Jag hittar en mening här och en mening där. När skall ett helt stycke eller gud förbjuder en hel forskningsrapport fungera. Just denna veckan hade jag lagt min tilltro till Gardner men han var inte alls så som jag trodde och nu så kämpar jag med Säljö och Imsen för att få en liten droppe av vett ur dem.
Hittade ett underbart hus i går och ett kök i detta hus som jag måste komma ihåg tills jag ska bygga mitt egna =) Men det är lite tid till dess.


Kommentarer
Marie

Heja dig!

Jag läser gärna om du vill....

Kram

2010-01-10 @ 09:38:03
Linda

Det låter tungt, hoppas att det lossnar snart.

Kram

2010-01-10 @ 14:41:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0