Uppsatsen

Har varit hos E ooch fått lite hjälp med min uppsats. Många gula markeringar blev det och funderingar på om hur man skriver en uppsats utan att använda orden vi, vår, min och jag alt. andra liknande ord. Så går det när man börjar som ett vi och vi nu är ett jag och då blir det lite komplicerat =)

Funderar på att roa mig med You tube som jag gjorde i går kväll, hittade en massa roliga filmer, väljer att lista några nedan.


Undrar hur i hela friden den lille kisen kommer ner i det lilla glaset... annars så finns det många andra söta katter att skratta åt.
Underbar lite kisunge som bara får hjärtat att smälta. Har även hittat den mänskliga motsvarigheten i det klippet
som kommer efter =)
Sen har vi den sötaste pandan i världen? eller?

Nu ska jag sluta dra en massa filmer för er. Har ni förslag på andra roliga så hör gärna av er =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0