Var ska vi vara?

Funderar just nu på var vi ska ha middagen efter bröllopet. Har kollat in Sålla kvarn, Gula paviljongen och Brunneby musteri. Vi gillade Brunneby mest men de ville inte göra sina lunchgäster besvikna med att ha stängt en dag så de sa nej. De andra två ska vi fundera på medan vi hittar flera... har fått många förslag på facebook, ibland är det bra att ha många vänner =)
Annars så har jag haft en produktiv förmiddag, en lugn eftermiddag hos E och en underbar kväll med min blivande man =) Måg ganska gott faktiskt *ler fånigt*


Kommentarer
Linda

jag tycker det är riktigt tråkigt att ni inte kan vara på Brunneby.

Sålla Kvarn var vårt andrahandsval men eg lite litet för oss. Dock gillade jag stället.



Hmm, vad ska vi då hitta på?!

Kårallen, nej skämt åsido.

Församlingshem - där får man dock inte ha barer men man få servera vin och konjak/likör.

Mjellerumsgården - den tycker vi också väldigt mycket om. Där skulle jag gärna vilja ha fest ngn gång.

Festlokal i G:a lkpg - det finns ngn där men vi kollade aldrig den.

Sörstad herrgård- är nog också ganska dyrt.

Hotell tex Exoken - ett bra val, funderade vi lite på. Också högt upp på listan.

Växthuset i Trädgårdsföreningen - kommer inte ihåg vad det heter. Dock har jag för mig att det inte fick plats så mycket folk där.



Kram

2010-01-15 @ 18:12:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0