Och vi intog världen...

eller Boda borg i alla fall. Min möhippa blev av i går och jag var verkligen heltr överraskad och hade så underbart så ingen kan tro det. Jag var jättenervös (varför vet jag inte) men det la sig när vi började hänga i lianerna, spela BJ och klura ut vilket ägg som skulle ruvas först. Efter en mycket fysisk dag så hade alla tjejerna intagit vår lägenhet och vi grillade grillspett och hade en mycket trevlig kväll. Jag fick även ett uppdrag som kommer visas när D har sin svensexa. Har sett lite filmer i dag av hela spektaklet och det var kul.
Kramar till alla underbara tjejer och min blivande man som städade hela lägenheten i 35 graders värme för att vi skulle kunna ha festen på kvällen =)


Kommentarer
maria

Kram tillbaka! Är så glad att du tyckte det var kul. Du är/var värd en rolig dag! :)

2010-06-08 @ 22:15:18
URL: http://maria.rty.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0