Inflammation

Det visade sig vara en inflammation i tolvfingertarmen som orsakar mig smärta.. tror de..
De ringde mig igen i onsdags kväll från akuten och de hade återigen tittat på min röntgen och kunde då konstatera att magsäcken såg något inflammerad ut.. spännande tänkte jag och bestämde mig för att de inte hade kommit på det i tid för att jag skulle tvingas betala för ett återbesök... och mycket riktigt så fick jag en tid till akut gastroskopi 13.15 på torsdagen.. den kostade 300 pix eftersom det hade gått 24 timmar sen jag skrevs ut.. klantiga röntgenläkare... mutter mutter... sen efter den fantastiskt jobbiga gastroskopin.. (3 mg lugnande) så fick jag även ett recept på ohemult dyr medicin som de tycker jag ska ta så nu tar jag två olika peneselin och nexium två gånger om dagen... kan säga att min mage inte mår riktigt bra än men nu beror det nog mer på medicinen än på att den är inflammerad...
Något annat som har hänt är att D och jag är hemma sjuka tillsammans för nu är vi förkylda...
och så har vi i dag postat vår inbjudan till bröllopet =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0