Magsår???

Har haft ont i magen sen i lördags. Har insett hur lite ordet mage säger egentligen... bättre förklaring är att rita in ett område på 10x10 cm från bröstbenet och nedåt. Där har jag ont. Inte inne i magen utan mellan huden och organen. Men det kändes inte som om jag kunde förklara detta för läkarna på akuten i går, utan någon valde att tilldela mig diagnosen magkatarr eventuellt magsår... detta ledde till att jag inte fick äta något efter min enorma frukost på två knäckebröd och att jag gick utan mat i 18 timmar... De skulle ju röntga min mage... den sämsta trösten när man säger till en sköterska att man är hungrig är... men va bra det känns väl bra, det visar på att du börjar bli bättre... jag hade aldrig sagt att jag inte kunde äta utan att jag var hungrig..... Så just nu försöker jag få igång magen igen utan att chocka den efter den rejäla fastan... glass har jag hört skall funka...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0