oj va tiden sprang

Nu har det gått en månad och vi har nästan kommit i ordning. Gräsmattan har tagit ganska mycket tid samt häggmispelhäcken som måste skötas om för att kunna överleva. Grannarnas kommentarer har varit "Det har hänt mer under denna veckan än under de fem åren de andra bodde där." De var på husvagnssemester i en vecka och blev glatt överraskade av pappas och mitt trappbygge. Jag har börjat göra lite undersökningar kring garage och det är mer än man tror...
På måndag så börjar jag jobba igen och på söndag så blir jag 32 år gammal och detta firas hela helgen inte alls. Vi ska på kräftskiva och det ska bli så skönt att inte göra så mycket alls.
Ska inte vänta så länge med att skriva nästa gång men det skulle nog underlättas av att få internet instalerat antingen i morgon eller på måndag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0