Wohoo

Var på Idol i gårkväll. Det var ju helt sjukt hur kul det var att se hur tvproduktionen fungerar. Under reklampauserna så var det underhållning av utröstade Idolartister så det var inte en lugn stund. När det var längre pauser kunde man gå ut och ta en drink i baren.
Jag röstade helt klart på Moa och Amanda F, ryste över hela kroppen när jag hörde Moas fields of gold. Blev dock lite förvånad nu när jag kollade igenom snabbgenomgången och upptäckte att det för tvtittarna inte alls var lika bra som för oss som var där. På föreställningen hörde man bara att Amanda P sjöng falskt men tvverjonen så var det också lite andra som gled på skalan.
Jessie J var sjukt bra på scenen men det var lite synd att scenen var så låg så att vi på parkett hade svårt att se artisterna. Det var helt klar värt att gå dig, både trevligt sällskap och jag kan intyga att vi som inte är så insatta i Idol också har grymt kul och kan njuta. Sitt dock inte på parkett om det är så att ni irriterar er på plakat och barn som skriker hejarramsor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0