fogar

i morgon kommer de små monstrena till skolan. Talade med rektor i fredags om hur vi ska tänka när det gäller planeringen av eventuell nergång i tid för mig. Det var skönt att få lufta idéer och vara öppen med hur det känns. Ska inte ha någon träslöjd på lilla skolan för jag kommer inte att klara det, orkar inte lyfta, använda verktyg eller såga. Så det känns som om textilslöjd är lite lättare, måste berätta det för kollegorna på måndag bara så att de vet att salen är upptagen på mina lektioner. Har bokat till till sjukgymnast och en tid till läkare eftesom det antagligen kommer behövas i slutet på veckan. Funderar nu på vad som skall bort och vad som ska behållas om jag ska gå ner till halvtid. 
 
Annars så har helgen varit härlig med en ny säng som gör att ryggen mår lite bättre. Vi har även hunnit med att märka ut för bredband och att gå på Lionga ting samt fika med vänner. Så jag ser fram mot första lektionen med sexorna i morgon. Det är kombination bild och slöjd för dem =) Inspirationslektion med bild och modellskapande. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0