Knäckt?

Har nu klarat av tre dagar på jobbet. I går var jag verkligen på väg att ge upp på kvällen, hade ont och mådde illa samt starka sparkar från Skrutten. Skönt att då ha vänner som man bara kan få tala av sig sin oro och sin ågren på. Att få lufta sina tankar är en lisa för själen och jag sov verkligen jättebra i natt. Bara vaken i en timme mitt i natten och inte särskillt stressad känsla ändå. Det var ganska stor skillnad mot 5 timmar sammanlaggd sömn natten innan. 
 
I dag har jobbet varit över förväntan roligt med mycket saker som har gjorts klara. Annars känns det ju som om man bara står och stampar och gör planering på planering men aldrig blir riktigt klar. Fick även veta att min vän P ska finnas i vikariepoolen i höst och därför har nu även stressen för vilken vikarie jag kanske får släppt. Jag hoppas verkligen det blir hon för hon är så fantastiskt bra och det känns som om jag kan lämna över mina små "söta" ungar och de får bra undervisning när jag är borta =)
 
Maken är på bikurs i kväll. Jag orkar inte efter arbetet. Han ska få lära sig hur man invintrar bina. Vi kollade till våra häromkvällen och det verkar som om de är uppe i ca 50 000 nu så de kanske klarar vintern i alla fall. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0