Låååång vecka.

Förra veckan var ganska flängig. På helgen var vi i Halmstad och gick på hantverksmässa och på vägen hem så var vi inne på GeKås. Måndagen så var jag på sjukhuset och fick råd av en sjukgymnast ang. foglossning. Måste i dag övertyga chefen om att det är en bra investering att låta mig få ledigt på torsdagsförmiddagar så att jag kan gå på vattengympa.
I tisdags åkte jag till Karlskrona och umgicks med mina vänner C och J, Träffade mamma, pappa och faster med make. Onsdagen spenderades på Hasslö med brodern, hans fru och lilla söta L. Satt och njöt i trädgården medan L badade i en balja. Hon är så grymt söt och helt obesvärad av att få vatten i ansiktet så badandet är verkligen kul.
Torsdagen så åkte jag tillbaka till Linköping och fikade på eftermiddagen med M&M, lilla E och P. Supermysigt men jag var ganska trött. Njöt av att få dela min vila med en sovande E i famnen.
I fredags så var det sömnadsläger och jag påbörjade mitt jobbförkläde. Hade tänkt ha ett förkläde som kunde skydda kläderna i träslöjden och som gör att jag även slipper springa och hämta så mycket saker när jag har textilslöjden. Bild kommer när det är klart =)
På fredagkvällen så begav vi oss till Ljungby för att träffa D och L samt deras en månad gamla J. Så det ver mycket bebisar i helgen eftersom M&M och E var med nere med. Vi hade jobbhelg och pysslade en massa i och runt deras hus. Så nu kan de få in bilen i garaget, se genom häcken till grannen, se ut genom nya/modifierade gardiner i kök och arbetsrum samt en massa annat småpyssel.
Så jag var ganska trött i gå kväll när vi kom hem. I natt har jag sovit ganska gott och i dag ska jag iväg på jobb men jag tror att förmiddagen kommer att vara ganska lugn för annars så tror jag inte jag orkar hela denna veckan med...
Börjar jobba ordentligt om en vecka och jag är både nervös och ser fram mot det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0