Skitkropp

Är så sjukt trött. Har nu haft foglossning sen vecka 15 och är nu i vecka 25. Det blir inte bättre men jag har förtröstan att vattengympan som startar om två veckor ska göra mirakel och göra så att jag orkar med de 15 veckor som är kvar. Nu har även sammandragningarna blivit kraftigare och de varar längre. Det är obehagligt men inte farlig, så det är bara att stå ut.
Har under de senaste veckorna fått göra nya planer konstant eftersom kroppen förändras så mycket och snabbt. Jobba är en pina men samtidigt så känner jag att jag skulle få fnatt av att gå hemma. Så en halvtid är nog det som hägrar just nu. Då dyker nya problem upp, såsom – hur får jag tag i en lärare som kan tänka sig att pendla två till tre dagar (á 4-6 mil med bil) i veckan för att jobba 45%?
Jag har en helt underbar människa som brukar vicka men hon måste i så fall skaffa en bil och att ha råd med den om det bara är 45% är inte lätt =(
Så här sitter jag nu lika förvirrad som alltid...


Kommentarer
Ellen

Men hörru, vikariefrågan ligger väl ändå inte på ditt bord? ;-)

Svar: nä men mitt samvete gör det och för att det ska vara enklare för mig att komma tillbaka utan att höra en massa barn som berättar hur jobbigt det är när jag inte är där. =)
Elin Moberg

2012-08-23 @ 19:20:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0