Landade i knät

I dag känns det verkligen som om magen har landat i knät. Lyckades trotts vädret ta mig ut till bilen och sopa av den (det ni med mycket mage och foglossning =)
Var på apoteket och hämtade tabletter som jag hoppas jag bara har användning för nu de sista två nätterna innan bf. Hade tre uppvaknanden av onda sammandragningar i natt men har inte känt någonting i dag så det sätter nog inte igång än på ett tag. Är hungrig jämnt känns det som. Skulle vilja ha en egen butler med tillhörande kylskåp med en massa gott i. Just nu saknar jag nog päronen jag åt upp i går kväll. Skulle vilja ha flera så jag ska nog se om inte D hinner handla efter jobbet. Blir nog hämtmat i dag eftersom han har körövning halv sju och han inte brukar vara hemma förrän vid den tiden. Lyckades masa mig upp och prata med honom i morse så jag har ju sett honom lite i dag i alla fall. Nu ska jag njuta av en bok resten av dagen och kanske någon serie på datorn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0