Hästkorv

Var på ännu ett fantastiskt bröllop i torsdags. Massa underbara tal och männiksor som bara sprider en massa kärlek omkring sig. Maken blev kär i en rökt korv som serverades på natten. Brudparet tyckte det var en bra idé att ge honom en korv morgonen efter eftersom det hade blivit lite över. Detta gjorde min make så lycklig att han var tvungen att sitta och stirra på korven i några minuter med ett lyckligt leende och sen lägga upp en bild på FB. Jag antar att detta är samma förfarande han kommer ha när vi väl får barn...
I går kväl var även bästa grannarna här och var bakisakut. Vi idkade lite byteshandel - fyra skruvar mot en påse chips, en 2 liters cola och cheez doodlepåse. Jag tror jag vann mest på det bytet =)
Nu ska jag baka bröd, tvätta och se på serier hela morgonen.


Kommentarer
maria

:)

2012-01-10 @ 08:57:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0