Ganska gött

För ett år sedan så flyttade vi in i vårt hus. Nu ett år senare så är jag fortfarande lika sjukt kär i huset, platsen, trädgården och maken =)
Livet känns extra bra eftersom jag de senaste två veckorna har varit med om underbara saker. Vi har firat tvåårig bröllopsdag i Stockholm med övernattning i Gamla stan, middag på Gondolen och mysiga vandringar genom staden.
Vi har varit på semester på Gotland med mina föräldrar och det var himla mysigt att åka runt och titta på naturen, stenhuggeri, lamm och Hoburgsgubben =) Mamma köpte en lammfäll till Skrutten.
Apropå Skrutten så har hen börjat röra sig mer och mer. Det är en häftig känsla som jag hoppas att D också snart ska få känna av. På måndag så är det dax för det andra ultraljudet och det ska bli riktigt spännande.
Så just nu är livet ganska gött =)


Kommentarer
Linda

:-).

2012-07-17 @ 08:34:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0