Extremt och nära...

Ny ljuddämpare instalerad, vi har även testat den fina kompressorn med lagningssatts som finns i nya Corsan. Den funkade jättebra och nu har däckets lagats =) så här verkar allt gå enligt planerna. Vi har varit på dubbeldate med M&M i tisdags. Vi såg "Extremt högt och otroligt nära" och käkade mat på de klomp. Hade inte varit på Klompen innan och blev glatt överraskad.. Den godaste Fish and chips jag ätit ever =) Filmen var mycket bra och jag brukar tycka att ameriakanska draman är lite storsvulstiga men detta tilltalade mina mer lågmälda toner. Jag ser också fram mot att få bli tant Baloo många gånger under året. Såå sjukt många barn kommer att finnas i vår närhet och jag ser fram mot våra mer vetenskapliga försök att skaffa egna =)


Kommentarer
Z

Kram på dig tant Baloo.

2012-03-10 @ 06:41:05
Russin

Och kram till tant Baloo från mig också!

2012-03-15 @ 17:49:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0