Till släpvagnsreklam

Skrev detta i dag och skickade till släpvagnsreklam. Är nyfiken på vad som kommer av detta. Får annars börja klaga på fb och se om inte det har bättre effekt. Vad tror ni?

"Hej

Jag är en höggravid kvinna med foglossning och konstanta sammandragningar när jag går. Detta är ingen bekväm situation och jag stannar hemma så ofta som jag bara kan. En sak jag måste göra är dock att ta mig till min barnmorska i stan. Ni har i dagsläget lagt beslag på den bästa parkering för oss som ska till barnmorskemottagningen på Torkelsbergsgatan. Jag antar att detta inte är så bra reklam för det byggbolag och den biluthyrningsfirma som betalar för detta. I dagsläget känns det lite som om ni står på en handikapparkering utan tillstånd. Jag skulle vara tacksam om ni ville visa lite hänsyn när ni ställer ut era bilar med reklam och fundera på vilka konsekvenser detta får. De står på bra platser på andra ställen men just här är det verkligen inte ok, inte för mig och inte för andra som är i behov av att inte gå så långt för att komma till sjukvården.

Så snälla jag ber er att flytta denna bilen och ställa den någon annanstans."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0