Och knip och dra....

Var hos sjukgymnasten i dag och hon skrev ett intyg på mina besvär så att det finns när jag kommer till läkaren på onsdag. Jag fick råd om stretchövningar som jag ska göra tre gånger om dagen för att inte mina muskler ska göra så ont och hon visade även hur jag ska gå med kryckorna eftersom jag tycker det är svårt.

Just nu så är sömnbristen och känslan av oduglighet värst. I natt hade jag svårt att sova och jag orkar inte mer i dag efter att ha gått från parkeringen på sjukhuset och sen till sjukgymnasten. Passade på att klaga på att hon satt väldigt dumt till för oss som har svårt att gå =)

Helt underbart väder ute men det uppmuntrar inte att bara kunna sitta och titta på det. Skulle så gärna vilja vara ute och jobba i trädgården eller på skolan och jobba med ungarna. Tre månader med en massa tid att inte göra någonting på. Ska se om jag kan sy lite någon dag. Städa mitt skrivbord, göra någon nytta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0