Vikten spelar ingen roll?

Har klarat av första dagen på jobbet efter sjukskrivningen. Jag har gjort en massa planerande i dag och haft en lektion. Jag har även talat med chefen men de har inte bestämt sig ännu hur jag ska kunna jobba så vi får väl se hur det går.
Har även gjort klart min ansökan om gravidpenning. Hoppas att den går igenom men efter alla efterforskningar så verkar det inte som om textillärare är de som får detta beviljat... inte ens sjuksköterskor på vårdboende med en massa människor att lyfta har för jobbigt jobb =( Och jag som bara har maskiner som väger 10-12 kg.


Kommentarer
LS

Det är märkligt det där hur de bedömmer. Blir aldrig riktigt klok på det.

Svar: ja det är konstigt. Med tanke på att jag låg pall en hel kväll för att jag lyft ett kollegieblock från köksbordet så kan man ju undra =/
Elin Moberg

2012-09-13 @ 09:28:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0